Thursday, November 18, 2010

Boyfriend saya selalu kata chumil ♥

salam readers

Hari ini saya telah jumpa bf saya di awal pagi lagi...
saya buka mata jer saya terus gelak
nak tahu kenapa psstt!! xboley gtau rahsia hihihi

sebenarnya saje buat suspent.

SESIAPA YANG ADA BF SILA ANGKAT TANGAN?

*saya yang terakhir angkat tangan

BF AWAK NSOM X?

*bf saya Luar biasa-hihihi perasan kan-
(bialah janji saya bahagia)

BF AWAK SELALU CAKAP APA KAT AWAK?

*syg awak
*rindu awak
*awak chumil...

*saya nak tergelak klu bf saya kata saya chumil hihihi
sebab walapun pada dasarnya saya tidaklah sechumil seperti
perkataan yang bf sy lontarkan...tidak mengapa sebab dea kata
di matanya saya lah wanita paling chumil =)
itu sudah memadai tak boleh lebih2
ALLAH marah

Kawan-kawan saya sayang bf saya

dear bf
SAYA SAYANG AWAK TAK SAMA NILAI DEGAN WANG RINGGIT....
SAYA SAYANG AWAK SGT2 TAU...

Tengok gambar nie


Jangan kata tak chumill nanti saya nangis tak berhenti-henti
hihihihihi

No comments:

Post a Comment