Thursday, November 18, 2010

Esok my kekanda balik shah alam ♥

salam readers

saya tak boleh tidor...saya rindu boyfriend saya
dea skang kat kajang rumah family dea..
esok baru balik shah alam...

Yunk

----SUMPAH SAYA MERINDUIMU =)

saya tak sabar sebenarnya menunggu kepulangan
boyfriend saya....

kawan-kawan
saya tahu ada seseorang yang lalu lalang kat blog ini
sedang meniru-niru segala perbuatanku...
jangan jer dea tiru perbuatan yang tak baik..dahlah
sebab saya pon tak baik sangat..(KHAS untuk DEA)

;;;;;;ORANG KATA BIAR TAK PANDAI ASALKAN BAIK....
DAN TAK KACAU ORANG.....

hahahahaha saya dah tekeluar tajuk..
masuk tajuk semula....

saya tak sabar nak jumpa bf saya
saya sangat rindukan bf saya
saya sayang bf saya

bf balik cepat saya tak boleh tidor!!!



rindu ♥
rindu ♥

p/s semoga bf saya sihat selalu sewaktu
dea berjauhan dengan saya

No comments:

Post a Comment