Wednesday, November 17, 2010

Happy kita apabila tiru Orang lain ♥

salam readers

Emosi saya kurang baik..sebab saya sakit..bf sy jugak sakit
kecian kami kan sakit sama-sama.ini tandanya kimia kami kuat

Bunyi title saya lain macam jer kan??
macam nie..kalau orang tiru apa yang kita buat??
apa korang rasa??

kalau saya memanglah saya
*marah
*benci

Tapi pikir balik Orang suka meniru apa yang kita buat 2
sebenarnya dea tak ada life..
lagi satu maybe sebab jeles
lagi satu dea saje buat kita famous...
JADI KITA TAK PERLU BUANG MASA UNTUK BENCI DAN MARAH DEA

teruskanlah perangai awak yang suka meniru 2 okey...
saya tak kesah langsung
yang penting...saya tak tiru awak sikit pon...
TAK MINAT NAK TIRU AWAK!!
awak yang beriya-iya nak tiru saya kan
jadi jangan marah kalau orang cakap awak tiru saya ;)

p/s jadilah diri sendiri okey itu lebih baik
saya tak tergugat pon dengan awak..
awak boleh tiru apa saja saya buat
KALAU AWAK TAK ADA MALU!!

i want 2 sleep..tenangkan otak supaya tak TIRU ORANG LAIN

No comments:

Post a Comment