Thursday, November 11, 2010

my syg ♥

salam readers

Today 11.11.2010
saya akan melaporkan semua report yang tertunggak dan telah berabad..

1st
Dalam dunia nie kita hidup banyak benda yang kita inginkan
tapi saya akan sentuh mengenai Cerita Cinta Remaja..
semua pasangan yang bercinta inginkan kebahagian kan
walaupun kebahagian itu kadang-kadang boleh mendatangkan
penderitaan,(ingat itu adalah lumrah)

2nd
Pasangan couple yang tidak serasi kadang-kadang gaduh dan
berakhir dengan perpisahan
Tapi ada jugak pasangan yang kurang bahagia berakhir dengan
perpisahan
Dan lain pulak ceritanya kalau pasangan itu terburu-buru mencari cinta??
Example kes 1-
Lelaki itu memulakan cinta dengan tanda"Playboy"
tapi tak semua playboy jahat...
macam nie...
Di sebuah campus...ada seorang lelaki yang suka bertukar-tukar
pacarnya...tak tahulah sebab apa??tapi menurut
daripada pikiran saya mungkin lelaki itu belum jumpa pasangan
yang betul-betul dia boleh sayangi sepenuh hati..

Kes 2-Pasangan yang tepat??

Kamu nak tahu tak budak lelaki itu telah memulakan cinta dengan seorang
wanita ,tapi saya tak kenal...sebab saya tak ikuti perkembangan wanita itu

Dan ada seorang wanita garang yang together study kat campus lelaki itu
wanita ini pon ada pasangan jugak tapi pasangan dea tinggal kat luar
study pon finish already

AND THEN
lelaki yang playboy itu saling kenal lah jugak dengan wanita garang
maybe sebab satu campus...and then cinta mengatasi semuanya
mereka berdua nie masing-masing putus Dengan pasangan mereka..
mesti orang tertanya-tanya kan sebab apa???

saya rasa mungkin sebab lelaki itu bukan mencari WANITA..
tapi mungkin dia Mencari CINTA>>
I think wanita itu pon like that...dia Mencari CINTA..
Bukan cari Lelaki...

Dengan pencarian yang sama Mereka Telah menyatukan CINTA itu
orang kata mereka bahagia....
saya pon tak nampak mereka bahagia ker x??
tapi saya dapat rasa kebahagian itu sering mengalir-galir
dalam sistem saraf peredaran Darah mereka..

saya harap meraka bahagia jangan pedulikan orang sekeliling'
yang suka menyindir kebahagian mereka
Yang paling penting KISAH cinta mereka
orang lihat dan orang rasa dapat turut serta
merasai kebahagian mereka walapun hanya secubit Garam..

macam seorang mahkluk nie Hidup dengan episod yang tak berapa
nak betul...BENDA LEPAS Lg nak explo..Tak penat ker??

Tengok ini tangan mereka sahaja
wajah tak boleh tunjuk nanti mamarazi kejar


p/s saya mendoakan hubungan ini berpanjangan

saya Melaporka berita Chenta..
sekian dahulu

No comments:

Post a Comment