Saturday, December 18, 2010

5-16 Be Hero Forever =)

salam readers

saya masih hidup hari ini
terima kasi Tuhan

hari nie saya guna perkataan
kawan-kawan....tadi saya pergi blog kawan lelaki

* http://nottheperfectmen-am.blogspot.com/

budak lelaki ini kawan baik boyfriend saya
kira kawan baik saya jugak okey

saya pergi blog kawan saya nie
tiba-tiba datang idea untuk update lagi..
why?

sebab budak lelaki nie cara dea bersahabat
sangat baik..bagi saya lah...
walaupun saya nie bukan penilai yang baik..
btw saya rasa budak lelaki nie kawan yang baik untuk kawan2 dea
why?

sebab first time saya pergi blog lelaki
yang meletakkan gambar2 kawan-kawan lelakinya
kira sahabat dea lah....
time saya tengok tue
dalam hati saya
*kagum...
sebab masih ada lelaki yang pentingkan persahabatan

great!!!

* http://nottheperfectmen-am.blogspot.com/

nak tengok tak sahabat-sahabatnya package sekali dgn dea lh??

apa tak nak tengok>>>

saya tetap bagi tengok jugak...
sebab mereka pon kawan saya okey

the hero from 5-16

inilah mereka bersahabat
*pakai rayban 2 budak lelaki
yang punya blog yang mempunyai
koleksi gambar kawan-kawan dea

ini pulak salah satu sahabat dea jugak
merangkap boyfriend saya ♥

kawan-kawan mesti pelik kan title saya
5-16 be hero forever
pas tue ceta pasal persahabatan..
semua nie ada kaitan..
5-16=nombor rumah sewa mereka hihihi
*sila berkunjung hihihihi

Sahabat bukan seperti
MATEMATIKA yang dapat dihitung nilainya..
EKONOMI yang mengharapkan keluk materi..

Sahabat adalah SEJARAH yang dapat dikenang sepanjang masa.
ia juga seperti ikatan Hidrogen yang tumpat dan pejal bersama kapasitinya =)

sekian..

No comments:

Post a Comment