Wednesday, December 15, 2010

Bukti Awak Hebat ~senarai 10 sahaja dahulu

salam readers

Pertama
~awak sangat ISTIMEWA ...istimewa dari pandangan mata saya.
cara awak,gaya awak,senyuman awak
semua itu buat awak berasa hebat
awak mampu buat saya jatuh CINTA berulang kali

kedua
~awak sangat TERBAIK..kerana awak pinjamkan bahu awak time saya
perlu.Awak pimpin tangan saya sewaktu saya dalam sedey
awak peluk saya sehingga saya rasa tak ada perkara
buruk berlaku kat saya.awak buat saya rasa selamat
di samping awak

ketiga
~Saya rasa KOSONG tanpa awak.saya tak lengkap kalau tak tengok awak
saya rasa hilang sesuatu apabila xmesej dengan awak
saya risau apabila tak dengar suara awak

keempat
~CARA awak...GAYA awak..awak buat saya berbunga2 apabila awak
pandang saya dengan mata hantu awak..
saya lawan tengok mata awak walaupun saya rasa
mengelabah hihihi

kelima
~Awak sangat SWEET.....sumpah awak sweet dengan sugin awak itu
hihi saya rasa awak sweet time awak Marah sikit2 jer kat saya
sebab saya DEGIL hihihihi mmg patut awak marah

keenam
~Awak CHUMIL... itu yang pasti awak chumil dengan penampilan awak
saya suka tengok AWAK naik moto seorang-seorang
awak macam Azroy yang memburu impian tue hihihi
perasaan sekejap tak apalah BF saya jugak hiihihi

ketujuh
~BAU awak...bukan bau busuk tau...Bau rambut awak...wangi sangat
rambut awak lembut saya suka pegang hihihi
jaga rambut awak tau...itu kehebatan awak jugak

kelapan
~KEGILAAN awak...saya suka kegilaan awak itu....saya pon dah gila
jumpa bf gilak macam awak pulak..saya suka..
saya gembira dengan kegilaan awak terhadap saya hihi

kesembilan
~KESABARAN awak terhadap saya...saya garang ,saya kuat marah
awak still boleh sabar dan senyum melihat saya
HEBAT AWAK

kesepuluh
~Awak MAMPU ubah saya...dari garang banyak ke garang sikit
dari marah banyak ke marah sikit
MENAKJUBKAN saya sendiri terkejut awak boleh ubah saya..
saya mahu jadi gf yang terbaik dan sempurna di mata awak!!

saya berasa bahagia TIAP kali disebelah awak seperti gambar ini
terima kaseh

AWAK CUKUP HEBAT UNTUK SAYA
~Nasri Haer~

saya yang menyayangimu
~Darla Runnie~

No comments:

Post a Comment