Thursday, December 23, 2010

Kegiatan yang Tidak boleh Dilarang!! ♥


*atas-MY SPECIAL BOYFRIEND
*bawah- saya anggap macam MY LIL brother_dengarcakapKaka


saya minta maaf bagi pihak kawan2 kita
sebab
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kami
.
.
.
.
.
.
.
tertinggal
.
.
.
.
.
.
.
KAMU

*kami still ingat kamu
-betul tak kawan2.....
-lain hari kita pergi lagi....


start


salam readers


semalam saya plan
*buat nota ringkas sebab nak exam
*baca nota yang susah dahulu
-susah ke senang

Lokasi=Restoran mamak

saya,juju,kak.cm

Bf saya time nie singgah sebenar sebab ada class amali

kawan-kawan yang lain nak pergi karoke

saya dan kak.cm
*tak nak ikot sebab kesian dekat bf kami

Selepas bf saya pergi ke class amali bersama patner dea

saya TERTUKAR Fikiran
*sebab kak.cm pergi dea punya chenta dah balik keja
saya pon terikut sebab saya tak ada kawan nanti kat bilik
-ouhh terbgtahu pulak kami sebilik..silaculikkak.cm dahulu
kalau kamu ada niatuntukmenculik-

saya hantar masej kat bf saya
*saya minta izin pergi karoke dengan dorang

bf saya tak balas sebab busy amali masak
-owh terbagtahu lagi..memang dea ambil masak2 pon

SAYA PON PERGI KAROKE DENGAN MEREKA

lihat hasilnya

Kegiatan yang Tidak boleh Dilarang!! ♥


saya tersingle seketika

permulaan

saya bersama photograper
*cik anis zamri

saya bersama curly gurl
*momo

bersama kaka tersayang
*cik Nuryll_kaka cm

kami ♥
Lokasi=pas_karoke

berbola keranjang sebelom melontarkan suara
yang merdu*konon

With K.cm n jujuchumil

*lihat saya asik berperang dengan future
husband kaka...

kami tak boleh jumpa camera!!

Lihat ini pose sahaja
kesian photograper

photograper berehat sebentar di sebelah saya

kelakar hahaha

tengok bf kaka lagi mau pakai helmet
*nasib helmet tak hilang..

yess nampaknya saya tak ada di gambar ini
saya penat sudah tue yang terkeluar carta
lihat gambar ini walaupun penat
mereka still mampu
Bold~great~


Saya TERSAYANG mereka SEMUA ini

mampu mengindahkan PERSAHABATAN

terima kaseh atas kemunculkan kamu semua menjadi kawan saya

*Terima kaseh jugak untuk My speacial boyfriend
kamu yang PERKENALKAN ini semua

sekian



No comments:

Post a Comment