Monday, December 20, 2010

Kenangan Sentiasa Tercipta ♥

salam readers

hari semakin gelap..
hujan turun dengan lebat..
tapi saya tetap nak bercakap..
tangan menekan dengan cepat..

Saya nak cakap nie...
kenangan itu sentiasa tercipta di mana sahaja saya berada
bagaimana dengan anda??
mesti tercipta jugak kan...

tengoklah berapa banyak kenangan yang tercipta
antara SAYA DAN AWAK..

Saya hargai semua ini

look-look ♥

Lelaki ini yang selalu bagi kenangan untuk saya ♥

Tengok dea duduk sebelah saya
manis dea senyum
sejuk hati saya ♥

dea still senyum..
destinasi kami bermula
kenangan jugak kan
walaupun hujan dalam perjalanan ♥

saya yang suka menjoyah kan diri
tapi dea tetap senyum dengan
mengagihkan ketulan ais...
kenangan jugak kan ♥

Tempat public macam nie pon
tetap nak bina kenangan
hahahaha ♥

Tengok angka 35 pon jadi kenangan ♥
Terima kaseh kfc letakkan angka tue ♥

Time balik baru dapat beli ais blog
tercipta lagi...
kenangan ♥

Lihat jejaka ini kepenatan
bergambar dengan
wanita yang tak boleh jumpa camera...
nak gambar jer..
kenangan jugak ♥

Kenangan dua jiwa sentiasa tercipta
diantara kami ♥

Tq

No comments:

Post a Comment