Saturday, December 18, 2010

Love Peace ♥

salam readers

Hari sudah nak subuh
saya baru bangun
tadi saya tidor
tiba-tiba terbangun awal
saya pon terus duduk
rindu pulak saya kat bf fighting2 saya

bf saya rindu awak...

saya mengarang bukan sebab nak cari publisiti and jugak bukan sebab nak jaja cerita. Tapi sekadar nak luahkan perasaan. saya bosan bermonolog seorang diri =). saya tak kisah siapa nak baca, siapa nak komen, siapa nak kutuk, sumpah tak penah saya kisah.

Dua tiga hari ni hati saya kurang sihat buat saya terasa rindu yang amat pada bf yang saya sayang. saya terbiasa dengan rasa ambil berat dia yang mana dah buat saya rasa janggal kalau dia diam tanpa sebarang berita.

bf saya kata saya nie sensetif.saya pon pikir balik saya sensetif ker??saya mungkin seorang
yang sensetif..tapi jarang saya pamerkan terhadap orang sekeliling saya
sebab saya dikenali sebagai wanita garang..
hanya orang tertentu sahaja tahu bertapa sensetifnya jantung dan jwa saya ini
saya rasa bf saya tahu tahap kesensetifan saya

bf saya rindu mula2 saya kenal awak..saya rasa nak tergelak bercampur tangisan..
bukan sebab sedey..tapi saya gembira ada kesempatan kenal lelaki
seperti awak...


Awak..
Saya rindu nak gelak-gelak chumil ngan awak tengah-tengah malam buta.
Saya rindu nak tiru n buat bunyi macam-macam depan awak.
saya rindu nak tengok tiang lampu padam dengan awak
Saya rindu nak dengar awak bebel kalau saya tak dengar cakap awak
saya rindu bebel awak sebab degil suka bangun lambat.
Saya rindu nak dengar awak cakap those three words for me.
Saya rindu nak senyum kat awak, nak jelir lidah kat awak.
Sumpah saya rindu awak nak mati.

Awak..
Saya mintak maaf kalau saya dah wat hidup awak tak tentu hala.
Saya mintak maaf kalau saya ni tak macam yang awak sangka.
(garang+jahat macam singa)
(selalu dapat kemenangan dari awak walapun saya yang salah)
(tahan dengan baran saya)

Saya tak sempurna.

Apa-apa pun saya nak awak tau yang saya tak penah lupa awak. Saya hargai semua yang penah awak buat untuk saya. Saya hargai sangat-sangat. Terima kasih, awak.

Terima kasih untuk semua memori yang pernah kite share.
Terima kasih sebab buat diri saya dihargai.
Terima kasih sebab take care pasal saya.
Terima kasih sebab tak pernah pandang rendah pada saya.
Terima kasih sebab sentiasa cuba untuk jadi yang terbaik buat saya..
And..
Terima kasih sebab buat saya jadi,

THE BEST THING ABOUT YOU..

Maafkan kesalahan saya..
Halalkan semua yang pernah saya dapat dari awak..
Terima kasih atas segala-galanya..

Saya tau awak baca entry saya, tapi saya nak awak tau yang tak pernah dalam satu hari saya tak sebut nama awak and tak pikir pasal awak.
Saya tak kan lupakan awak..
Maafkan salah saya..

saya akan berusaha untuk kedamaian cinta kita
Love Peace ♥


awak sweet ♥

saya masam berusaha untuk senyum ♥

masam-masam sweet ♥

No comments:

Post a Comment