Thursday, December 30, 2010

mood saya mana hilang!!

salam readers

saya sudah selamat menghabiskan
dua paper exam and then tinggal dua paper lagi

Insyallah berkat Allah s.w.t
dan usaha untuk membaca buku
saya telah dapat jawap semua soalan exam
tanpa meninggal sebarang kekosongan
*tapi tak tahu betol ker x?

saya happy sahaja pada beberapa hari ini
termasuklah hari ini

saya keluar bersama rakan-rakan kolej
tapi tak jauh pon ktorang keluar
sebelah hostel ktorang jer
iaitu "giant" pilihan semua student kat tempat
saya study nie.

pas tue makan kat cafe dekat sini-sini jer
seboklah semua nak bercerita
termasuklah diri saya jugak

tiba-tiba ada dua orang kawan
tengah bergaduh2 kecil
saya diam sahaja..malas nak amik "port"
tiba-tiba kawan seorang nie pulak cakap
kenapa runie boleh?
saya tidak boleh?
*malas nak cerita panjang
*yang penting WA TAK KACAU LU!!!
cakap lapik sikit


Menyirap darah saya...
macam nak keluar dah membuak-buak
tapi saya cool...

cool!!!
sebab rasa hormat saya itu masih ada.
sebab kawan-kawan yang lain pon ada dan tidak bersalah
*sory kawan-kawan saya terhentak meja tue
*sakit hati saya

pas tue saya cuba untuk ketawa
walaupun marah saya tue dah bercampur dengan ketawa saya

saya balik rumah
*mood saya hilang>>>>

seorang-seorang cari pasal
dussssssssshh
*nak belasah jer

nasib saya nie bukan gengstar
teringin jugak pegang pistol lepaskan dush
macam elmo kat bawah nie

nie gengstar

nasib negara ada undang-undang
kalau tak nak jer tembak orang yang suka buat pasal

nie bukan gengstar
nie gf nasri haer

sekian dahulu

mood saya hilang!!!



No comments:

Post a Comment