Monday, December 20, 2010

oiii kumbang bukan dua ekor...bunga bukan sekuntum^_^

salam redears

selamat pagi
good morning
selamat bangun
good wake up

saya entry post pasal zaman dahulu kala.
tak berapa nak kala juga lah.
baru terkala dari 10 tahun yang lepas.

10 TAHUN yang lepas saya darjah 6
time nie saya terlalu busy nak bercinta.
padahal UPSR tak lepas lagi.
BUDAK2 sentiasa ingin mencuba.

kenapa?

sebab time nie semua kawan-kawan yang selalu ada dengan saya mempunyai
*teman lelaki
*hebatkan usia 12 tahun ada teman lelaki

saya pon nak lah juga.
time nie saya fikir teman lelaki macam majnun rela mati bersama laila
sanggup bersusah payah bersama-sama.
saya pon dapat satu teman lelaki

Hari-hari jumpa padahal sebelah class je pon
pagi pergi sekolah-jumpa
petang balik sekolah-jumpa

nasib time upsr saya dapat yang terb**k
kalau tak memang saya mati dipancung oleh arwah mak saya

hubungan berlarutan sampai form 3
konon Genap lah 3 years anivessary together2
padahal dari mula masuk sekolah menengah
form 1-form3
kami asik

*gadoh
*hal masing-masing
*lepak asing-asing
*jumpa jeling-jeling
*jalan masing-masing
*rehat asing-asing
*kawan jeling-jeling

kalau kami terserempak
macam
*Tom AND jerry
=bergaduh

tak cukup lagi tue
=bertikam lidah*nasib tak boleh berpantun

macam nie pon masih lagi kami labelkan
(bercouple)
biasalah budak-budak

AFTER PMR.,saya berpindah ke S.M teknik
form 4-form 5
tinggal si teman lelaki di sekolah lama

saya di teknik
dia di kebangasaan
=dia cari couple lain tanpa saya ketahui

lastly sebelum kami spm saya dapat tahu semua rahsia
kami PUTUS lah konon
sedih=(

saya
*menangis
*hentak2 kaki
*tumbuk2 dinding
*frust tertiarap
*tidor pagi-petang
*malam tak tidor-konon sedey
*makan sikit2-still makan juga
*malas bergerak-still mandi...pergi pool lagi

last-last result spm tak berapa nak best
abang saya terus memulakan operasi

percutian untuk saya
*duduk rumah jangan hangout

kata-kata mutiara
*abang saya yang sumbangkan kata2 tanpa henti

penerbangan ke dapur dan bilik air
*abang saya kata basuh kain dan masak di rumah hari2
(mahu menangis saya tak berapa nak pandai lagi semua nie)
saya still lakukan sebelum abang saya bertukar MENjadi
FULLOFSUPRISE

dan akhirnya semua berakhir saya
amik f6=form 6

TAK NAK CETA PASAL FORM 6

ok continue
time saya hampa kecewa nie
kawan saya lelaki cakap dengan saya
*runie jangan sedihlah
patah tumbuh hilang berganti

saya cakap
*yang hilang tak sama dengan yang berganti
(time nie kecewa habis-habisan)biasa budak2 kan

kawan saya
*hmm ko nie hilang pisau berganti parang

saya cakap
*parang tak secomel pisau
(dalam kesedihan masih boleh menjawap)

kawan saya
*ish ko nie kan melawan jer
jangan di ingat kenangan silam

saya cakap
*kenangan silam itu indah

kawan saya
*kenangan indah itu kadang2 menyakitkan ko
lupakan jangan ingat lg kenangan budak2 tue

saya cakap
*tapi kenangan tue ingat dengan aku!
(menangis)

kawan cakap
*oiii kumbang bukan dua ekor...bunga bukan sekuntum

saya cakap
*oii gilak salah tue
-bunga bukan sekuntum.kumbang bukan seekor

kawan saya
*owh ko masih boleh
ko alert dengan kesalahan aku
aku saja sebut peribahasa salah

saya tak cakap da
*saya ketawa sangat
nak tumbok je kawan aku nie

sampai sekarang saya ingat peribahasa itu

betol jugak KUMBANG bukan dua ekor
maksudnya
ex-bf saya dengan dia(kawan lelaki saya)

kumbang masih banyak

tapi sekarang saya jumpa kumbang comel
*selalu kat tepi saya


ini baru boleh dpanggil speacial boy friend ♥
sebab three point is most
*ambil berat
*jaga saya
*alert keadaan saya

p/s=lelaki ini macam alarm berbunyi apabila tiba masanya


No comments:

Post a Comment