Saturday, December 25, 2010

Saya mahu Jadi Budak Pandai!!! ♥

salam readers

morning everyone...
saya nak maklumkan
bahawa next week saya ada mid term

Tetapi
Kemalasan yang ada dalam diri saya ini
masih tidak boleh dibandung
*ayat saya skema

Tetapi
mulai hari ini saya akan mendisiplinkan
diri saya untuk menghilangkan malas
yang ada dalam diri saya ini

saya akan belajar
dan mengulangkaji topik2 mid term
sebab
*saya mahu jadi budak pandai!!

saya jeles tengok orang pandai
saya pon nak jugak...

untuk menjadi budak pandai
saya akan bercuti
bukan cuti2 malaysia
tetapi cuti ini=
*blogspot
*facebook
*cafe world
*city ville

saya harap semua jaga diri
sebab saya tengah cuti untuk semua
perkara di atas itu

saya jugak akan bercuti
hmmmm
saya jugak akan cuba kurangkan
KETERDATINGAN SAYA


*kalau boleh cutilah hihihi
saya rasa boleh sebab bf saya pon nak mid term jugak



kawan-kawan saya akan memulakan
seperti tips di bawah
kamu semua boleh amik tips nie..


tekan untuk besarkan
*supaya jelas


struggle to excellent!!!

p/s-kawan-kawan & En nasri haer
*setiap orang berhak untuk berjaya
andalah yang menentukannya
GOOD LUCK




No comments:

Post a Comment