Tuesday, December 21, 2010

Sila Layan Saya Bosan^_^

salam readers

SILA LAYAN SAYA BOSAN

Tekan bawah;)




SAYA JAWAP TAG

Adakah anda rasa anda hOt?
Tidak sebab api Neraka lagi HoT

Bila kali terakhir anda makan pizza?
Tidak ada yang terakhir sebab saya mmg xmakan pizza

Lagu terakhir yang anda dengar?
Yang Terindah...kat blog saya nie

Apa yang anda buat selain menyelesaikn tag ni?
saya melihat2 gambar nasri haer

selain full name, anda dipanggil nama ?
nang,mong,darla,

tag kepada 5 org.
saya suka tag


Siapakah org nO 1 kepada anda.
kawan saya*kawan rapat bf saya

Katakn sesuatu mengenai org nO 5.
dia sudah chubby

nO 3 ada hubungan ngn sapa?
dengan gf dea lah

bagaimana pula ngn nO 4.
milik mr sharul hihi

Pesanan buat org nO 1.
bunyikan jam anda

Kata2 cinta utk org nO 2.
aduyai cinta itu indah macam pelangi

Adakah nO 1 2 & 3 mempunyai persamaan?
ada..1st mereka lelaki.tinggal kat 5-16 bilik tengah

Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.
* Selalu nangis klu saya berceramah huhu
*satu-satunya adik perempuan saya
*sudah bekerja walaupun baru berusia 17 tahun


Perasaan anda buat tag nie?
bersemangat+terpenat

sekian hilang bosan seketika

No comments:

Post a Comment