Saturday, December 11, 2010

terima kaseh ♥


salam readers

saya baru baik dari suspected sebagai pesakit denggi
"suspected jer tau"lom kena lagi..

sekarang saya sudah pulih sepenuhnya
selama saya sakit nie bf saya yang jaga saya sepenuhnya..

sampaikan satu tahap tue saya sakit sangat2
bf saya risau...saya boleh nampak dari
raut wajah bf saya..memang risau sangat2.

And then satu hari tue dea jaga saya..
badan saya lemah sangat2..
saya paling tekejut dea bawak saya balik rumah dea.
ayah dea jemput..saya takot dengan ayah...
muka garang tapi sebenarya DOUBLE TRIPLE BAIK SANGAT2

selama saya kat umah dea..
saya di layan baik sangat-sangat seminggu saya
tinggal umah dea...dea pon kesian jugak tak boleh duk
diam2 kat shah alam tempat kami sedey..dea pon ulang alik
sebab dea risau saya sakit..
dea tahu saya sakit
and then saya pesakit yang cerewet...

sepanjang saya sakit itu..saya mesti pergi hospital check darah
3 hari berturut-turut bf saya teman
hari keempat bukan bf saya
tapi tak apa sebab doktor kata
"esok tak payah check darah lagi"
saya rasa nak terbang pon ada time nie..
tapi tak boleh sebab time nie bukan bf saya
yang teman..mak bf saya dengan ayah bf saya beserta
adik lelakinya...

"sumpah mereka sangat baik"

btw saya nak ucapkan terima kaseh
♥ mak cik
♥ pak cik
♥ atok
♥ nenek

♥ bf saya


saya sayang kalian ♥


No comments:

Post a Comment