Friday, December 17, 2010

Twinkle-twinkle love ♥

salam readers

saya sudah pulih!!
bukan pulih dari sakit tau..
saya memang sihat..
tapi hati saya yang kurang sihat..
tapi hari ini hati saya sudah pulih..

saya malas nak cerita sedey2
tapi saya manusia banyak kekurangan
lebih2 lagi saya hanya wanita biasa..

saya banyak kekurangan
saya juga banyak kejahatan
tapi bf saya kata saya "baik"

saya nak marah lama2 kat dea pon tak boleh
nanti saya tak ada kawan
nanti saya rindu dea..

saya rasa memang patut saya pilih dea..
sebab dea saja yang boleh faham saya
tapi semalam dea buat2 tak faham
saya marah bercampur dengan keketawaan sedikit
tapi still boleh kawal...

saya fighting2x dengan bf saya semalam
saya jugak yang mulakan
saya serang dea kat wall fb dea
gilak x saya....
main serang tak guna helmet...
saya memang macam nie...
ini adalah saya...
tak mahu selindung2...
saya memang main tegur sapa
kalau hati saya tak puas...

dan akhirnya...

semalam jugak "cengeng" saya berlebihan
sebab saya sayang bf saya..
tak jadi masalah buang air mata
lagi pon dah lama airmata tak tumpah...
sumpah semalam saya tumpahkan habis-habisan

fighting macam mana sekali pon...
dalam hati sentiasa ada keinginan untuk berdamai...
sebab SAYANG+RINDU...
jadi kami mengambil jalan lurus tak luruslah..
untuk berbaik semula...

cara kami berbaik agak kelakar hihihi
baik dalam nfone=)
pas 2 tiba2 nak kuar dengan member2 g karoke
jumpe kat pondok pusaka ==)
tempat student2 kolej kitaorg lepak...
bf saya dengan geng2 dea pon sampai ke pondok itu..
boleh pulak kami say "hye2 sambil lambai2 tangan"
macam 1st dating dulu...
teringat pulak hihihi

dan saya mendefinisikan cinta kami ini
"twinkle-twinkle love"
kami gaduh macam mana sekali pon
tapi kami still ada niat untuk kedamaian
walapun banyak dugaan yang melimpah2
terhadap hubungan kami...kami tetap bersatu



♥ twinkle-twinkle love ♥

No comments:

Post a Comment