Monday, January 3, 2011

Anugerah ♥

salam readers

saya sudah habis exam tapi untuk hari ini sahaja
sebab course saya ada satu paper lagi
12hb januari,lebih kurang macam tue lah

saya ketandusan idea untuk membuat entry hari
tapi Allah adil sebab anugerah sentiasa
diberikan kepada kita,sama ada kita sedar atau pon tidak
sekarang nie pon anugerah jugak
diberi peluang bernafas untuk menaip
di blog yang tak berapa nak best nie
*tapi saya bersyukur

Anugerah

*kadang-kadang kita terpaksa menyintai seseorang dari kejauhan
dan meninggalkan di Tangan Tuhan
-saya pernah melalui benda nie mesti tabah+kuat
-kalau 2 benda ini ada=insyaallah akan bertemu jugak
~SEPERTI HARI INI

*kita mungkin pernah menangis kerana mencintai orang yang salah
namun satu hal yang pasti kesalahan dan kesilapan itu menjadi
pengalaman yang berguna untuk kita mencari orang yang lebih tepat
~pon pernah jugak biarlah kenangan silam itu
~sekarang saya harap yang dengan saya nie adalah pasangan tepat
-DOAKAN KAMI

*Cinta sejati haruslah di kedua-dua pihak
-Tapi inlah yang sukar diperolehi
~SAYA HARAP KAMI PEROLEHI BERSAMA

*Kadang-kadang tertawa bukanlah sesuatu yang dilakukan untuk
bersenang-senang,kadang-kadang ini adalah satu pelarian
terlalu banyak masalah
~Kalau seorang-seorang nak telan pon susah
~TAPI SAYA ADA DIA.WALAUPUN TAK MAMPU TOLONG
DIA MAMPU MENDENGAR

*Cinta sejati itu tidak berkurang dengan kesilapan dan tidak bertambah dengan kebaikan
~KAMI TERUS MENCUBA
walapun tak sehebat cinta
ROMEO N JULIET

*Jika seseorang tidak menerima kita dalam keadaan terburuk
maka mereka tidak layak terima kita dalam keadaan terbaik
~SIAPA SANGGUP??
~DIA PILIH SAYA
TERIMA KASEH TAU


DIA
anugerah yang terindah

" CINTA TIDAK PERLU ADA SEBAB. KADANGKALA PEKARA TERCANTIK DAN TERBAIK DALAM DUNIA TIDAK BOLEH DILIHAT,DIPEGANG."
"NAMUN BEGITU... IA BOLEH DIRASAI DALAM HATI..."


No comments:

Post a Comment