Friday, January 21, 2011

♥ Photoshoot ♥

salam readers

saya tak idea!!

Semalam

cgarang - awak kenapa diam?
cpendiam - tak ada apa2

cgarang- awak ok x?
cpendiam - saya ok lh

cgarang - lepas tue?
cpendiam - three
*sambil tunjukan jari 3

berlaku salah faham antara cgarang dan cpendiam

Cpendiam *terus beredar sambil menyapa cgarang

balik umah jer
cgarang - MENYESAL pulak
adoii kan kadang-kadang dia pendiam
(kata dalam hati jer)

Cgarang Tercengeng malam itu =((

Cpendiam -balik rumah family

cgarang- sobsob sedey weyy

Pagi

cgarang dan pendiam
BERDAMAI melalui ALAT TELEKOMUNIKASI

kemudian cgarang pon telah okey dan telah.....
tekan bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
photoshoot ♥

saya suka begini

saya baru belajar cara ini

saya memang yang ini
*garang

saya mau tersenyum besar melihat
rakan di hadapan saya

saya memang kadang-kadang
*rockers

hahaha lucu
*baju ala barbie doll

saya jalan ala2 model
yang tak berapa nak popular
*sedar diri

lagi nak posing hiperbola=)

lagi dan lagi
bagi bola kang =)

finish already
*photoshoot telah selesai~

bubu thanxx nnt saya belanja Rainbow

saya suda okey
semua sudah selesai
tunggu bf saya balik

~kurangkan garang sedikit~

*miss mr nasri ♥

7 comments:

  1. waaa..
    c0meyyny baju purple tuh...=))

    ReplyDelete
  2. singh tgk gambo..

    meh jenguk2 kalu terpikat buleh folow terus =)
    http://cinonexcoreyan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ain -thanx dear...nt i dtg blog u=)

    cinonex - tq dtg sini...nt i dtg fpllow blog u =)

    ReplyDelete
  4. waaa...nak jadik model jugak bole??

    ReplyDelete
  5. kinoskoko -nana bole jer...jom2 dtg sini s.alam jer =)

    ReplyDelete
  6. wah..lawa gmbr tau..

    kalau rajin jom
    http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2011/01/bloglist-sandiwara-seorang-insan-syafiq.html

    ReplyDelete
  7. syafiq - tq =) nnt sy dtg blog tue

    ReplyDelete