Monday, January 31, 2011

Saya teruk sangat ker ^><^

salam redears

saya kebelakangan mempunyai rasa
pahit.masin.manis.masam.
bukanlah tengok nie saya rasa :
.
.
.
.
.
.
.
.


*kadang rasa happy ^_^

*kadang rasa penat =(

*kalau penat saya nangis:'(

*kadang rasa sakit sangat

*tapi boyfriend saya still dengan saya bagi kegembiraan
walaupun bf saya kadang-kadang busy dengan wolfteam
*saya faham dea lelaki yang masih muda perlu
berseronok dengan kawan2 dea
*itu privasi dea,saya kenalah hormatkan
*dea pon nak spent time untuk kawan2 dea=)

*lakar macam nie hari2 boleh walapun dia tak tahu
*bf saya lah!

*kadang saya perlu berseorangan
untuk muhasabah diri
plihan saya

saya teruk sangat ker?
kalau saya ada perasan seperti kat atas.

saya rasa ini normal untuk saya
minta maaf pada siapa2 rasa diri saya tak normal.

saya teruk sangat ker?
tapi saya tepati janji saya
sekali pon saya lewat =)

Saya sentiasa sayang bf saya walaupun adakalanya
perselisihan faham berlaku antara kami


No comments:

Post a Comment