Monday, February 28, 2011

~air mata itu seni~

salam readers

saya tak tahu nak entry apa??
tapi still nak buat entry jgk^_^
.
.
.
.
saya sudah berjauhan kawasan dengan bf saya
sebab bf saya ulang alik naik moto
*kajang-shah alam
.
.
.
And then kecenggengan saya melamapau-lampau
*hmmmm (nangis lagi)
.
.
.
.
saya lagi sedey sebab terbaca post nie


*ini salah satu kawan bilik dea jugak
kira rapat...dan ada lagi anggota lain
dorang panggil
*geng 5-16

*air mata saya xnak berenti padahal bf saya masih dalam selangor
*dalam malaysia jugak
tak tahulah nanti kalau saya yang balik sabah=(

Gila kan saya cenggeng=(
tapi kaka saya cakap airmata itu SENI
"kau perlu menangis dah lama kau tak menangis sebanyak ini.
dulu hati kau keras sekarang alhamdulillah lembut sudah hatimu
betol lah bf mu berjaya CURI hatimu sepenuhnya"
*saya senyap

saya nak sambung menangis lagi

....hmmmm....


"saya nak bf saya dekat sini"aarhhhhhhhhhhhhhhhh

Wednesday, February 23, 2011

Tidak Tidor Dan Tiada Motif^_^

hye kawan-kawan

saya tak tidor sampai jam sekarang nie
7.20 pagi
saya pon sendiri pelik kenapa saya tak boleh tidor?
padahal mata saya ngantok..aduiiiiii
borak dalam hati sorang2
*gilak apa aku nie

saya dah tahu sebab apa??
sebab malam tadi saya tak makan nasi
dari pagi pulak tue
*hanya makan maggie
akibat kemalasan
dan
.
.
.

sebab saya
.
.
.
.
.
fighting-fighting dengan
.
.
.
.
GAJAH
*hahahah
(tak lucu.....marah diri sendiri)
saya fighting dengan nie
tekan bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dea gemok sikit tapi bukan gajah
dea bf saya...
dea lah budak yang suka fighting2 tue
*maaf gambar agak samar2
sengaja pilih gambar ini




nak tahu nama dea
tengok choc pink coklat nie
ada nama dea =)


hehehe dan saya telah
*edit nie =)
tengoklah

kan bagus kalau baik jer
macam gambar chumil nie
tapi tak boleh jgk mesti ada gaduh2 jgk
supaya hubungan tambah berseri

Tengok nie dah berseri-seri semula
*dua-dua kuat gelak

ok saya nak mandi nanti air nak kena potong
*bye semua

Friday, February 18, 2011

saya rindu awak yang Dulu



salam readers

1st sekali saya nak bagitahu lagu saya dah tukar
Tears = Airmata
saya rasa ini bulan cengeng saya =(

izinkan saya coretkan semua yang terbuku dalam
hati saya ini.saya luah semua ini sebab saya rindu awak
yang dulu.

dulu
awak tak garang.
awak tak pernah tinggi suara kat saya.
awak selalu buat saya gelak sehinggakan saya lupa saya nie
hanya kosong...tapi awak yang isi dengan kegembiraan
awak tak suka marah saya.

ingat tak kita kenal macam mana??
kita malu-malu
mesej sampai pagi kita sanggup
jumpa hari2 kita sanggup
ingat tak?
awak teman saya tunggu tiang lampu letrik PADAM
tengok bintang..
tengok setellite
tengok orang giant balik keja..
itu semua keja kita..

saya tahu
awak terlalu sayangkan saya.
Itu yang saya sangat pasti.
Atas sebab itu saya rasa terlalu selesa .
awak sanggup mengetepikan kepentingan diri sebab nak menjaga hati saya.
Sebarang perselisihan, awak yang akan mengalah dan
awak akan menyalahkan diri sendiri walaupun jelas memang salah saya
=(


tapi
hari ini semua jadi lain...
saya rasa jauh sangat....
mungkin ini semua salah saya
saya terlalu garang dan degil jadi saya kenalh terima
akan balasan itu semua kan

saya akan cuba pertahankan semua ini sebab
saya telah memilih awak
saya cuma rindu awak yang dulu=(


Terima kasih untuk saat-saat indah yang boleh kami nikmati bersama.
Terima kasih untuk setiap pertemuan yang boleh kami lalui bersama.
Terima kasih untuk setiap saat-saat yang lalu.


Pahit atau manisnya madu – saya ingin memahami

Sunday, February 13, 2011

Pergi Tetap Ada Kenangan <>

salam readers

saya tidak tahu ingin bermula dari mana
jalan cerita saya untuk hari ini.

Saya rasa tajuk saya hari nie
memang menyentuh sedikit=(

saya mula dari zaman saya kecil2 dulu
saya masa kecil cengeng tau
*sekarang kurang sikit

sebab abang sepupu saya cakap
samseng tak boleh nangis sangat =)

tapi sekarang saya dah mula cengeng lagi
sebab saya dah tak ada kawan
nak rebut2 makanan??

saya dah xda kawan nak tumbuk-tumbuk
saya dah xda kawan nak marah-marah

sebab dia dah pergi tinggal saya selama-lamanya
saya sedih=(
siapa nak ejek2 saya nanti kalau saya balik sabah

saya rasa tak percaya sangat
tapi takdir Allah
Allah lebih sayangkan dia
saya kena terima.

dia abang yang baik untuk saya

ajal tak mengenal umur?
saya kena rehda

saya sangat sedih...
perginya tetap ada kenangan yang
segar untuk kami sekeluarga

Semoga Allah ampunkan dosanya
Semoga dia ditempatkan digolongan beriman


Thursday, February 3, 2011

Wolfteam ItuLah Mereka

salam reders

saya hari nie bosan!
saya tak tahu nak post apa?
tapi saya nak cetalah
saya kawan dengan wolfteam!
*mesti korang takotkan wolf tue
*saya pulak tak takot langsung

mereka ini suka wolfteam

lihatlah wolfteam malaysia kot^_^



Ini kot logo wolfteam tue^_^
*kurang psati jgk

ini jugak salah satu senjata wolfteam jgk
*tahu2 je saya kan

*ini ketua wolfteam
bf saya kata dea teror tembak2 nie
pangkat dea lagi tinggi dari sarjan
baik korang takot=)

*ini kalau kat persatuan konon dea naib ketualah
pangkat dea da sarjan
ini tak payah takot
dea pandai gelak jer=)

*ini kalau saya tak silap baru nak naik pangkat
sarjan..kalau betul2 lh
amin...
mesti gf dea happy
hihi=)


*ini baik korang takot jugak
dea bukan setakat wolfteam
tapi dea jugak poker men =)

tapi semua nie kawan-kawan saya
kecuali baju garis2 dea bukan setakat kawan
dea pon tuan blog nie jugak
*kami share
~macam kongsi gelap jer nak share2 kan
*hahahha

p/s =sekiranya anda berminat dengan salah seorang kat wolf team ini
minat yang kat bawah sekali
*dea single dan dea baik
*hot

*yang lain sudah berpunya jadi padam niat anda untuk yang lain itu =)
FOKUS kat bawah sekali tue yer!