Monday, February 28, 2011

~air mata itu seni~

salam readers

saya tak tahu nak entry apa??
tapi still nak buat entry jgk^_^
.
.
.
.
saya sudah berjauhan kawasan dengan bf saya
sebab bf saya ulang alik naik moto
*kajang-shah alam
.
.
.
And then kecenggengan saya melamapau-lampau
*hmmmm (nangis lagi)
.
.
.
.
saya lagi sedey sebab terbaca post nie


*ini salah satu kawan bilik dea jugak
kira rapat...dan ada lagi anggota lain
dorang panggil
*geng 5-16

*air mata saya xnak berenti padahal bf saya masih dalam selangor
*dalam malaysia jugak
tak tahulah nanti kalau saya yang balik sabah=(

Gila kan saya cenggeng=(
tapi kaka saya cakap airmata itu SENI
"kau perlu menangis dah lama kau tak menangis sebanyak ini.
dulu hati kau keras sekarang alhamdulillah lembut sudah hatimu
betol lah bf mu berjaya CURI hatimu sepenuhnya"
*saya senyap

saya nak sambung menangis lagi

....hmmmm....


"saya nak bf saya dekat sini"aarhhhhhhhhhhhhhhhh

1 comment:

  1. relex..ko kne biasekn dri..jgn risau..jasad jer jauh..tp roh still dkt..

    ReplyDelete