Sunday, February 13, 2011

Pergi Tetap Ada Kenangan <>

salam readers

saya tidak tahu ingin bermula dari mana
jalan cerita saya untuk hari ini.

Saya rasa tajuk saya hari nie
memang menyentuh sedikit=(

saya mula dari zaman saya kecil2 dulu
saya masa kecil cengeng tau
*sekarang kurang sikit

sebab abang sepupu saya cakap
samseng tak boleh nangis sangat =)

tapi sekarang saya dah mula cengeng lagi
sebab saya dah tak ada kawan
nak rebut2 makanan??

saya dah xda kawan nak tumbuk-tumbuk
saya dah xda kawan nak marah-marah

sebab dia dah pergi tinggal saya selama-lamanya
saya sedih=(
siapa nak ejek2 saya nanti kalau saya balik sabah

saya rasa tak percaya sangat
tapi takdir Allah
Allah lebih sayangkan dia
saya kena terima.

dia abang yang baik untuk saya

ajal tak mengenal umur?
saya kena rehda

saya sangat sedih...
perginya tetap ada kenangan yang
segar untuk kami sekeluarga

Semoga Allah ampunkan dosanya
Semoga dia ditempatkan digolongan beriman


3 comments:

  1. insyaallah..doakn je yg tbaik wt die erk
    jgn cdey tau =)

    ReplyDelete
  2. ALFATIHAH....actly,tertarik sngt ngn post ni..n yang sebelum nie, sya pun dari sabah gak...klu darla x keberatan, jie nk tahu sngt pa yang belaku ngn family darla...

    ReplyDelete
  3. eyka-thnx
    faija- ini abg sepupu, mak dea jaga saya semenjak arwah mak dan ayah saya meninggal.abg spupu ni paling rapat dgn sy.sblm dea sakit nie dea demam biasa ja.then doktor kata dea kena sakit lain pulak...mesti kena tebuk,be4 kena tebuk dea suruh adik call saya.dea nak ckp dgn sy.and then after 3 day..dorg call saya ..abg spupu sy da meninggal..saya xdpt balik saya sedey=(

    ReplyDelete