Thursday, February 3, 2011

Wolfteam ItuLah Mereka

salam reders

saya hari nie bosan!
saya tak tahu nak post apa?
tapi saya nak cetalah
saya kawan dengan wolfteam!
*mesti korang takotkan wolf tue
*saya pulak tak takot langsung

mereka ini suka wolfteam

lihatlah wolfteam malaysia kot^_^



Ini kot logo wolfteam tue^_^
*kurang psati jgk

ini jugak salah satu senjata wolfteam jgk
*tahu2 je saya kan

*ini ketua wolfteam
bf saya kata dea teror tembak2 nie
pangkat dea lagi tinggi dari sarjan
baik korang takot=)

*ini kalau kat persatuan konon dea naib ketualah
pangkat dea da sarjan
ini tak payah takot
dea pandai gelak jer=)

*ini kalau saya tak silap baru nak naik pangkat
sarjan..kalau betul2 lh
amin...
mesti gf dea happy
hihi=)


*ini baik korang takot jugak
dea bukan setakat wolfteam
tapi dea jugak poker men =)

tapi semua nie kawan-kawan saya
kecuali baju garis2 dea bukan setakat kawan
dea pon tuan blog nie jugak
*kami share
~macam kongsi gelap jer nak share2 kan
*hahahha

p/s =sekiranya anda berminat dengan salah seorang kat wolf team ini
minat yang kat bawah sekali
*dea single dan dea baik
*hot

*yang lain sudah berpunya jadi padam niat anda untuk yang lain itu =)
FOKUS kat bawah sekali tue yer!

No comments:

Post a Comment