Wednesday, February 23, 2011

Tidak Tidor Dan Tiada Motif^_^

hye kawan-kawan

saya tak tidor sampai jam sekarang nie
7.20 pagi
saya pon sendiri pelik kenapa saya tak boleh tidor?
padahal mata saya ngantok..aduiiiiii
borak dalam hati sorang2
*gilak apa aku nie

saya dah tahu sebab apa??
sebab malam tadi saya tak makan nasi
dari pagi pulak tue
*hanya makan maggie
akibat kemalasan
dan
.
.
.

sebab saya
.
.
.
.
.
fighting-fighting dengan
.
.
.
.
GAJAH
*hahahah
(tak lucu.....marah diri sendiri)
saya fighting dengan nie
tekan bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dea gemok sikit tapi bukan gajah
dea bf saya...
dea lah budak yang suka fighting2 tue
*maaf gambar agak samar2
sengaja pilih gambar ini




nak tahu nama dea
tengok choc pink coklat nie
ada nama dea =)


hehehe dan saya telah
*edit nie =)
tengoklah

kan bagus kalau baik jer
macam gambar chumil nie
tapi tak boleh jgk mesti ada gaduh2 jgk
supaya hubungan tambah berseri

Tengok nie dah berseri-seri semula
*dua-dua kuat gelak

ok saya nak mandi nanti air nak kena potong
*bye semua

No comments:

Post a Comment