Monday, March 28, 2011

: Pasangan saya lebih muda TIADA MASALAH

salam readers

saya baru selesai buat homework.
saya mempunyai idea untuk blog saya hari ini.

Tengok title hari ini..
pasangan saya lebih muda Tiada masalah
*panjang title

Saya rasa setengah orang melalui benda nie kan
saya pon tak tahu nak mula dari mana.

Hubungan saya sekarang berusia
*152 Day (7 month 1 day)
Tak hebat mana pon cinta kami bagi pandangan orang
*tapi kami bahagia

Di sini saya alu-alukan lagi pasangan saya
lebih muda dari saya=)
tapi serius dia matang^_^
dia faham saya
saya rasa sangat bersyukur

Dia selalu mengalah walaupun bukan salahnya
Dia selalu senyum walaupun dia marah
*tapi awas dia marah saya takot
Dia selau menjadi orang yang saya harapkan kan
*serius dia hebat tapi dia bukan macam
superman yang boleh terbang
hehehe

saya happy!sedey!marah!
Dia sahaja yang boleh tahan dengan saya=)
saya tak tipu^-^

Cinta yang datang umpama pelangi ceria dengan 7 warna memukau saat bayu berlagu riang,
tika itulah cinta hadir. Apabila mata terlihat seseorg yang bakal mewarnai hidup.

*masih ada lelaki macam dia nie
*lelaki boleh berubah

Bila Cinta Berusia Diharapkan Kasih Sayang Semakin Mekar^_"


*dia lebih muda


No comments:

Post a Comment