Saturday, March 5, 2011

saya terindu kamu yaYunk^_^



salam readers

saya tak tidor.mata saya sentiasa nak terbuka
tib-tiba saya teringat saya punya
*yayunk=)

maklumlah kami dah duduk berjauhan sedikit
jadi kalau terindu tiba-tiba
itu perkara biasa*_^

saya tahu esok yayunk saya mesti bangun awal
sebab sana ada Atok yang Handsome
yang akan kejutkan yayunk*_^

jadi yayunk tak boleh bangun lewat dah


saya rasa terindu kenangan mula-mula
kenal yayunk*_^

!)yayunk suka cakap saya sombong

!)saya pernah tak pandang yayunk langsung
*akhirnya jatuh cinta

!)ym permulaan kita kan..kan..kan

!)text-text kami bermula

!)ucapan-ucapan
*good morning pon saya boleh golek2 atas katil
apa lagi ucapan good nite

!)yayunk dulu kita text sampai pagi kan...kan..kan
*mesti yayunk ingat kan

!)dula saya malu-malu kat yayunk tapi saya
belagak cool*_^

!)yayunk kita sama2 pernah curi2 tengok
antara satu sama lain*kelakar

!)akhirnya kita berjaya
*bagitahu perasaan masing
~ini lagi kelakar=)

kalau ingat balik benda-benda nie
saya tak jadi nak merajuk=)

Rindu..! rindu..!

Yayunk sabtu nanti kita tengok moviekan
*saya tuntut tau

p/s kalau awak baca mesti awak gelak
sebab panggil awak*yayunk
~romantik sedikit



maaf kalian ayat-ayat saya agak romantik
peace\/

No comments:

Post a Comment