Tuesday, April 26, 2011

: jiwa saya sentimental

salam

sudah lama saya sepi,bisu,diam
^tiada kata-kata^

hari beransur pulih
saya boleh mengarang semula

tapi jiwa sentimental

adoiii
kenapa nie???

sentimental xpa jangan sakit mental.
kan.kan.kan

kawan-kawan sekalian
saya sayang korang semua
nanti saya sudah mahu habis study
harap kamu jangan lupakan saya
kawan-kawan,
tolong tgk2 kan bf saya
kalau dea sakit bagi dea makan ubat
kalau dea xnak makan paksa dea makan
kalau dea xnak tidor tolong dodoikan dea
kalau dea xnak mandi bawa dea g pool perdana
tempat yang pernah kita famouskan dahulu kala^_6

kawan-kawan time nie turn saya untuk habiskan study saya
nanti turn kamu pulak kan.
kamu semua mesti rajin2 belajar
ingat family kita susah2 bagi kita belajar
walaupun xda duit dorang bagi juga kita
sambung study.

sekarang nie giliran kamu semua bertungkus lumus
untuk study.biarlah result kita xbaik mana pon
kadang-kadang kita tak tahu rezeki kita kan
ini semua dari Tuhan.

saya harap kita semua berjaya.

untuk c handsome(^_^)
awak jangan malas2 kalau saya tak ada
awak jangan tak tidor kalau saya tak ada
awak jangan tak makan kalau saya tak ada
awak jangan lawan cakap mak awak
awak jangan lawan cakap ayah awak
awak buat asgmnt jangan last minit
awak jawap exam mesti betol2
awak mesti study sebelum minggu exam
nanti saya dah jauh saya cuma boleh call,msj awk saja
saya tahu awak budak baik
paling penting awak handsome hihihi
_tamak saya kan nak yang handsome jer_
saya sayang awak!!!

betolkan jiwa saya sentimental!=)

No comments:

Post a Comment