Tuesday, May 24, 2011

: Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana

assalamualaikkum kawan-kawan

1st kali terima kasi kepada yana kerana menpelawa
untuk contest yang telah dianjurkan oleh cik beliau sendiri

contest nie mempunyai beberapa syarat
kalau nak tahu sila tekan

.
.
.
.
.


ini gambar cik beliau...aku ulangi kalau nak join tekan cik beliau

.
.
.

dan aku dengan rasa terharunya atas contest ini
telah mempertaruhkan

gambar ini
!
!
!
!

*aku pilih gambar ini sebab aku senyum^_^ tak perlu kata apa-apa.
*and then ini jer gambar aku pose macam nie.lain-lain tak.
*gambar ini kebanyakan yang aku pakai warna coklat.aku suka.
*gambar ini juga photoshoot yang pertama
*photograper kawan baik aku sendiri
*lokasi gambar tak boleh bagitahu

itu sahaja yang aku ingat.

aku tag kepada mereka yang chumil:


sekian dulu kawan-kawan
terima kaseh yana
contest ini boleh mengisi masa lapang aku^_^

2 comments: