Monday, May 23, 2011

: Go Green Guys


Lihat di sini.aku telah mengikuti satu contest yang bertajuk
"gO green guys"

untuk syarat-syarat anda perlu menekan link ini
silakan tekan.

Aku telah mempertaruhkan gambar di bawah sebagai contest
"go green guys"

*tak menang pon tak apa.sebab kakak cakap "pengalaman itu indah.

^gambar yang aku pilih berdasarkan daripada apa yang aku faham tentang contest ini
^gambar ini bersama sahabat-sahabat lelakiku
^di sini juga bermula sebuah jenama iaitu "SAHABAT"
^Gambar ini mungkin tidak berapa kelihatan sahabatku yang berada di belakang
*akibat aku telah gemok sedikit.
*namun itu tidak mengubah apa-apa pon terhadap jenama "sahabat" itu
^gambar ini aku pilih sebab aku sahaja wanita pada masa tersebut
*lelaki baju putih tepi aku tue (bodyguard okey)hihihi

"pasang surut hidupku di kampus adalah bersama mereka"
Lokasi: sungai tekala.
Tarikh: 15 january 2011

Jasa aku dengan alam sekitar

^Buang sampah dalam tong sampah
*sebab bakal menjadi teacher pendidikan awal kanak-kanak

^aku pengawas sekolah rendah yang pernah ikut mengutip sampah
dan menyiram "bunga raya" bulan merdeka
itu sahaja dahulu

tag kat mereka yang chumil



sekian




2 comments:

  1. oho. masuk contest yan!

    thanks baca my blog. nice background lah, btw :)

    ReplyDelete
  2. gud luck~
    i join tooo...
    really nice pixca :)

    ReplyDelete