Saturday, May 28, 2011

: Kalau cinta wajib Gaduh



asalammualaikkum semua blogger and readers

Aku tak tahu nak buat apa.aku saja buat entry
:kalau cinta wajib gaduh.

betolkan semua orang yang bercinta
wajib gaduh.wal hal perkara kecil mahu juga dibesar-besarkan
*semua yang pernah atau sedang bercinta
pasti mengalaminya.

aku pon kadang-kadang gaduh jugak.walaupun daya kesabaran
aku ini agak tinggilah juga.namun ia tetap berbatas.
apabila ia terbatas maka peperangan akan berlaku
*Guarantee Puas Hati
pada hal tak lagi banyak benda yang tak puas hati
*maklumlah jiwa wanita.
walaupun ada perasaan yang kental dan kuat
kalau da mengamuk.entah apa jer yang tekeluar dari mulut pon tak tahu
*tapi tak mencarut

tue lah aku cakap "kalau cinta wajib gaduh"
macam mana baik pon gf dan bf tersebut mesti juga gaduh"wajib"
sebab itulah citarasa yang perlu ada dalam relationship.
kalau nak mulakan perhubungan perlu ada kekuatan untuk menghadapi
"gaduh" sebab benda nie mesti ada walaupun hal sekecil zarah
dalam perhubungan.

bf aku cakap kat aku
"saya malas nak bising-bising.kita gaduh hal kecil.bukan sebab ada
orang ke tiga pon"

time nia aku tergelak.adoiii dalam hati aku napa gelak??
fikir balik memang betol lah dia cakap gaduh kecil
*habis2 kat situ jer lah.bukan sebab ada org ketiga.

♥ damai ♥




oleh yang demikian sesiapa yang bergaduh kecil yang tidak ada berkaitan
dengan orang ketiga.sila berdamai.kerana esok masih ada
anggap jer pergaduhan itu habis di situ.noktah di situ.
hubungan still koma.hahaha.

p/s ♥ my boyfie.............

No comments:

Post a Comment