Wednesday, June 22, 2011

: Duduk jauh Bimbang,Duduk Dekat Perang

assalamualaikum . .

readers+blogger+kawan-kawan

dah lama aku tak update blog ini.
nasib blog ini tidak boleh di sarangi oleh semak samun
...entah lah blog ini banyak kenangan tue yang aku tak boleh lupa
kalau aku da lupa maknanya banyak benda saja buat aku runsing

wonderfull jom kita bebalas pantun
:Duduk jauh bimbang duduk dekat perang
siapa kah itu?

jawapannya : aku & dia.

hahahaha
aku harap kamu ketawa ok
kalau tak aku akan menangis =(
sebab tak dapat bagi kamu ketawa.

kenapa aku telah wujudkan pantun sebegitu rupa?
sebab benda tue aku sendiri rasa
walaupun tidak KERAP aku lalui
namun tetap dirasai.
mak ai...apa hal aku nie.
ayat macam madah2 jer.

biarkan aja lah.aku buat nie berdasarkan apa yang aku rasa.
aku dengan dia sekarang nie tak macam dulu.

your know why?

:mesti korang tak tahu kan sebab aku yang lalui
maybe sebab perasan aku ja yang melampau.
maklumlah cuti aku panjang sebelum aku g praktikal.
cuti sebulan.macam-macam yang difikir.
maybe dia okay jer.aku jer nie kalut sikit hahaha =(

macam mana aku boleh fikir begitu?
adoii kira jer lah
1 month ada 4 week
1 week ada 7 day
1 day ada 24 jam
tue yang aku boleh rasa lain2 tue.
macam aku dengan dia jauh jer.
tagline dia "apa2 pon tetap cool"
maaf yea.cool is not me.
aku nie misscomunication bahasa manisnya.
bahasa kasarnya perempuan yang sentiasa mahu bercakap.
maksud aku berbincang kalau ada benda yang tidak disukai
dalam undang2 cinta kita ini.

: sila tinggalkan kata-kata semangat kalau korang baca benda nie

No comments:

Post a Comment