Saturday, July 30, 2011

: Kisah romantik kawan-kawan aku ♥

assalamualaikum semua.

semalam yang indah.
sungguh meriah semalam
bak kata pepatah yang selalu keluar dari mulut ku
"kenangan sentiasa tercipta"
walaupun kadang benda itu sepahit hempedu
tetap juga di panggil "kenangan"

kadang kita nie pandai merancang tapi Allah yang tentukan
contoh ini;)
semalam selepas kenduri di rumah "makcik" kitaorang ;)
kami telah merancang untuk pergi ke "kolam air panas"
okey sumpah aku rasa aku paling excited ;)
*memang kaki penjalan.

Pintu bilik terbuka
"kita tak jadi pegi kolam air panas.kita pegi putrajaya"
hahaha
aku pon makin cergas ;)
memang suka sangat pegi putrajaya
sebab nak pegi yang dataran tue
*maklumlah penah pegi sana tapi tak sampai situ
sebab hari itu ada kenyataan seperti ini
"pesta bunga"
*pastinya sesak;)

semalam aku dan kawan-kawan dan encik Beliau.
mengharapkan untuk sampai ke situ dan bersantai.
tapi alangkah indahnya tiba-tiba ada kenyataan seperti ini
"jalan di tutup untuk bla.bla.bla"
*kami semua tabah.tak da sapa pon yang menangis sebab tak boleh masok
hahahaha

kami pon bergerak ke satu tempat
iaitu tempat *farid kamil belakon Evolusi KL driff"
setelah sampai kami segera duduk
sambil-sambil tangkap gambar

*kisah manis berlaku
alangkah adilnya alam ini
kami dihadiahkan hujan;)
apa lagi semua bergegas ke moto masing-masing.
termasok aku yang menumpang moto encik beliau.

gerakan kami agak pantas.
hujan turut dengan lambatnya.tapi kami cool.
mana tak cool hujan turun bro ;)
gilak sejuk bumi malam itu.

*walaupun ada sedikit percenggahan yang kami tidak minta.
tapi semua boleh kawal diri masing-masing
setakat fighting manja sahaja;)
kami berenti di flyover;)
ada tempat berteduh.
*sweet kan;)

setelah masa berlalu beberapa minit.;)
hujan itu seakan memahami kami yang berada di flyover
bersama transport romantik kami.
hujan berenti sedikit renyai2 jer;)
*kuasa Allah syukur.

kami meneruskan perjalanan untuk pulang;)
time nie semua kawan-kawan pompuan aku
*sejuk okay
apa lagi aku.dada aku sejuk sakit gilak.
kawan-kawan lelaki dan encik beliau
*maybe sejuk jugak tapi mereka lelaki
mesti tunjuk macho mah;)
mereka buat muka cool ;)

sampai jer aku naik rumah teros
mandi dan siap2 untuk turun minum air panas;)
*maksud aku pegi cafe tau;)
okey kat situ kepala aku boleh berfikir waras.
malam yang extreme itu SANGATLAH ROMATIK.
*betol tak kawan-kawan?
hahahaha

mesti mereka jawap betol
.kenangan sentiasa tercipta walaupun kita tidak merancang
itu lebih berkesan di jiwa kita.terpahat di hati kita.

"anggap jer semalam HARI KAWAN-KAWAN"



*ini kawan-kawan perempuan.
kawan-kawan lelaki kat camera lain
*maaf yea tak teruplod


kami berdua sayang kawan-kawan;)

korong-korang baca entry ini pon kami sayang jugak.

sekian;)

No comments:

Post a Comment