Thursday, July 14, 2011

: Sila jangan Beratur ;)

assalamualaikum dan selamat malam ;)

aku nie jarang ambil hati tapi cepat kecil hati.
tapi aku kecil hati bertempat okey,that why aku tidak pegi menyerang kau
sebab aku masih boleh berfikir waras.

okey 1
kalau kau rasa bf aku tidak hebat seperti bf kau yang bekerjaya ;)
tidak mengapa.aku masih redha sebab bf aku masih study
*ok kau mau cakap itu alasan saja.

mari sini aku cakap:)
bf kamu pon dulu-dulu pegi sekolah kan pegi belajar tinggi2kan
cuba time tue kamu baru bercinta ;)
that why bf kamu guna duit family mereka bukan?

2
Bf aku bukan anak berada.apa lagi kalau dibandingkan dengan aku yang miskin
harta ini.tapi kami masih ada budi bahasa masih ada budaya melayu ;)
tidak lupa asal usul kami
asal dari kampung;)
*sambil menyedarkan diri aku jugak
*kot2 aku lupa itu SABAH MARI.no! ok

3
Bf aku hanya mampu bawak aku kuar dengan menaiki KUDA HITAM ;)
bukan Ninja saga ;) kalau hujan tak basah.
tapi aku masih boleh senyum.sekurang-kurangnya
Itu milik kepada dirinya.Bukan barang pinjaman;)
*atok dea bagi okey.beli memang tak mampu teros terang lebih baik.

4
bf aku muda dan aku tua;)
kami tak ada masalah.Tidak pon kami membusykan diri untuk
men TUA-TUA kan kamu
atau
me MUDA-MUDA kan kamu
*jodoh tak kenal usia okey;)mana tahu kamu tak pernah dengar pepatah ini
aku ulangi
"JODOH TAK KENAL USIA;)

5
"macam mana mereka becinta tue dua-dua study?
ada duit ker tue nak makan sama2
nak shoping sama2"

ini memang ayat kurang ajar bukan?
kalau aku cakap macam nie mesti tindakan kau lagi buruk daripada yang
aku pikir.Okey kami bercinta still boleh belajar dengan tekun.Masih
ingat KELUARGA masing2.
okey persoalan duit makan kami.
kami MASIH CUKUP MAKAN kalau tak.tak kan kami jadi
CHUBBY seperti ini.Boleh gelak besar lagi;)
shopping sebulan sekali dengan keizinan duit pemberian
keluarga masing2.kami shopping pon ada LIMIT jugak.

SILA JANGAN BERATUR untuk memperkotakkatikkanKAMI.;)

BAIK KAU DOAKAN KAMI ;)


P/s tiada yang sempurna di dunia ini.

No comments:

Post a Comment