Monday, July 4, 2011

: sudah Malas bercakap dengan baik??

assalamualaikum

aku tak boleh tidor.Jadi sila izinkan aku untuk mengisi
ruang yang tengah otw untuk menaip.

Bila aku rasa aku cakap elok jer.aku rasa orang kurang ajar kat aku pulak.Bila aku cakap dengan nada suara yang agak rendah,slow,pelahan,baik.Aku rasa sahutan atau jawapan orang tue macam kurang ajar dan saja nak bagi aku panas.
Tapi pikir balik siapa aku untuk label orang tue

KURANG AJAR ATAUPUN TERLEBIH AJAR.

Seriously aku memang kasar cakap pon macam lelaki.
mayb speaker kat tekak aku volume dea xboley dislowkan
kalau ada jer orang-orang yang mahu mencabarnya.

tapi ingat yea adik oii
aku nie boleh hormat kau dengan jayanya
jadi sila hormat aku dengan sedikit pon tidak apa.
asal kau tahu di mana batas di antara kita.

lagi aku nak mengamuk.Aku cakap baik-baik
lagi mau jeling-jeling aku..memang nak mati ker budak nie?
tapi aku pikir urusan mati bukan aku yang atur.
Tapi kalau kau nak urusan ambulance datang jemput kau
sila datang teros dan kurang ajar kat aku.!

SIAPA DALAM DUNIA NIE
YANG SUKA DILAYAN DENGAN KURANG AJAR.?

confirm tak ada yang angkat TANGAN
tapi kalau angkat KAKI
memang banyak.Teros bagi penendang
macam KL GANGSTER tue
baru syok!

Kurang ajar sangatkan bagi teros penendang
baru cepat hantar hospital
dan teros sedar diri.

aishhh hati sakit tak guna juga
bole2 kena sakit "Hampedu"
asyik2 sakit hati.

Oleh itu bawak lah tabiat yang baik.Org cakap elok.Kita jawap elok.
budi bahasa itu penting okey.
budi bahasa juga yang boleh membantu hidup kita kalau kita berada di tempat orang.


No comments:

Post a Comment