Saturday, July 30, 2011

: Tanda wanita Itu telah terpikat dengan lelaki itu ♥

assalamualaikum.

mahu entry lagi nie;)
sungguh berIDEA aku malam ini.

mahu kongsi sedikit pendapat yang ada
dan maybe aku pon pernah melaluinya.

Tanda wanita itu terpikat kepada lelaki ;)

*Dia tidak senang duduk der.
-sesetengah wanita biasanya menunujukan
petanda awal yang tidak begitu jelas
dan mengharapkan anda untuk mengambil
peranan seterosnya.
pintu hati dah mula buka okay
aku cakap atas pengalaman okay.
if wanita sudah mula berpesan-pesanan
itu petanda yang perlu diberi tindakan segera.

*Anda diperkenalkan dengan kawannya
-ini bermakna anda telah diterima masuk dalam hidupnya.
salah satunya wanita bagi hint "INI aku punya"
something like that lah.jadi ambil hati kawan-kawn dia
maksud aku bergaul macam biasa.
tapi pastikan wanita itu tidak cemburu;)
rumit sedikit=)

*Bersikap terbuka
-Biasanya wanita tidak mendedahkan terlalu banyak
tentang peribadinya.apalagi seperti aku ini;)
hanya jika ia betol2 berminat dan percaya barulah
segala diceritakannya;)

*Anda diajak ke tempat lain....
-wanita ini ingin meluangkan masa bersama
privasilah ;)
hati ke hati;)

*membayangi anda.
-maksud aku .teringat selalu;)
tak boleh tidor kalau tak mesej atau call
okay aku cakap atas dasar yang pernah aku lalui;)

kongsi-kongsi pengalaman;)

bagaimana anda.?

;)

No comments:

Post a Comment