Saturday, September 24, 2011

: Happy 393 Day= one years 3 week ♥

assalamualaikum


hey kamu semua sihat bukan.
terima kasih sudi singgah di sini


okey mari sini:)
aku bermula dengan
:busy.bukan busybody
tapi
busy hari raya
dan tidak lupa busy annivessery ♥


kami annivessery ♥
di London ;)
*tipuuu jer



: with anak kaka en beliau.
: untung budak comel nie dapat annivessery ♥ dgn kami ;)
dan tidak lupa juga



aku juga busy menjadi guru tadika ♥

: cikgu tak boleh jumpa camera ;)



: with murid-murid ku sayang ;)


hahaha tidak lupa juga busy pergi serang open house

: kami suka makan tue yg pergi open house ;)


aku tidak tahu mahu cerita apa.
baiklah
aku cerita ala2 rojak
mayb bahasa aku bercampur-campur
jadi
"selamat memahami"
dan
selamat hari raya maaf zahir batin
masih raya kan ;)

: 1st raya with him ;)



No comments:

Post a Comment