Wednesday, September 28, 2011

: Hello pepps mereka Hero Malaya ;)

salam
Di sini aku berasa amat gementar.
Dimana Perlawanan Futsal

"T90 VS Poli"

perlawanan yang senget ;)
Peace no War,

Okay aku adalah "penjerit" kepada
pasukan T90
bukan jerit bg kalah
jerit bg semangat.

yaww aku kawan baik mereka;)
i loike T90

apabila bola di sepak.
aku laju bercakap.
apabila bola direbut
aku duduk terdiam.
apabila bola di jaringkan.
yawww aku jerit GOLLLLLLLLL ;)

MAK AI FANATIC BUKAN.

mana tak aku cakap fanatic
aku siap beli jersey dgn bf aku.
walaupun hanya sebagai "penjerit"
gilak bukan.

: konon ikut tema T90
blue+yellow;)


: cari mood untuk menjerit
hahaha tak nak tengok sebab kacak sangat hahaha


tahu tak jeritan tidak lain dan tidak bukan
"yaww kawan-kawan ku handsome main bola elok-elok"
"Please Be nice ";)

Harap hero-hero malaya itu bersemangat apabila aku menjerit.
maksud aku pasukan T90 ;)

walaupun aku tak tahu bagaimana bermain futsal?
tapi jeritan aku seperti coach antarabangsa ;)
kononlah hahaha

Lihat di bawah


: pandangan sisi ;)


: T90 hero malaya.
oh man sangatlah malaya ;)


: yaww pelapis futsal coming soon.
style bukan ;)
sila cakap mereka comel
kalau tak aku menangis;)
hahhaha

No comments:

Post a Comment