Thursday, October 20, 2011

: adoii cakap macam ini salah.cakap macam itu salah.

salam

aku sangat rasa pekak dan bisu ;)
btw harap kawan-kawan dalam keadaan sihat.
(budjet jer kan hihihi)

aku rasa macam da tak tahu nak becakap da.
ok lah sabtu nie kawan-kawan baik aku nak pegi PD
Sekali dengan aku dgn Mr.super hero malaya aku;)
aiyaaa tapi problem aku dan dia
tak confirm lagi ada masalah teknikal kah.kah.kah.

adoii(walaupon hati aku berkobar-kobar nak pegi)
tapi kena lah tunggu hari tersebut.
Mana tahu "miracle" akan berlaku.
budjet pari-pari pulak kan.

sekang nie aku begong sedikit dengan kawasan sekeliling aku.
*malas nak panjangkan cerita
*silalah anda berbaik-baik.
sedangan api terpadam juga kalau di siram dengan air ;)
hahaha

entah semenjak 2 dan 3 hari ini.aku agak kusut!
aku pon tak tahu "pasai apa aku dok kalut-kalut ;)
mak ai aku cakap apa nie ;)
apa -apa jer lah ;)

aku bukan nak kalut sangat pon.kalau boleh aku simpan kalut
nie dalam peti besi,da lama aku simpan tak nak buka-buka.

Tapi aku jugak yang cari kalut nie kan.
*praktikal aku da nak abis 3 week ONLY
tapi Report masih tersadai;)
kalut da.

pas tue aku lagi duduk jauh dengan SUPERHEROMALAYA aku.
lagi aku kalut.

hal kecil jer pon boleh jadi besar kan,
kalau duduk jauh nie.kena kuatkan hati dengan perasaan
supaya tidak mengamuk melebihi batas.
*seperti aku susah kawal emosi.

"cakap ini salah.cakap itu pon salah"

ah..blank da aku !
noktah.

saya sayang awak superher0malaya

p/s : saya harap kita dapat pergi PD dengan kawan-kawan kita ;(



No comments:

Post a Comment