Tuesday, October 11, 2011

: Love is about TRUST ;)

assalamualaikum

kawan-kawan hari apa yang anda lalui tadi?
happy?bad mood?scary?sadly?

apa pon kamu hadapi hari ini.
percaylaha bahawa Allah telah sediakan hari ini
bersebab untuk kita menghadapi hari-hari yang seterusnya ;)


:Love is about trust ;)

kawan-kawan kalau kita bercinta ini perlu ada kepercayaan
antara satu sama lain.
tak kisahlah duduk jauh ataupon dekat.
walaupun jauh seorang di barat.seorang lagi di timur.
percaya itu penting bagi menjamin
hubungan yang panjang dan bahagia.
cisss pandai2 je aku kan.

yaaaa true sebab aku lalui ini ;)
jauh sangat okay ;) padahal masih dalam selangor.

tapi kalau duduk jauh ini perlu tanggung
RISIKO RINDU
hahahaha
serius aku rindu sangat okay;)
tapi masih boleh tahan :)


tapi

:you i want this ;) mak ai gedik pulak kan
hahaha

: comelkan gambar ini macam nielah dulu aku usha
bf aku.hahaha

: walaupun dulu-dulunya dia sangat \/ playboy
tapi today is different ;)

: hahaha hold my hand okay;)
tak mo lepas hahaha

: hahahah gilak da aku ;)

ok bye semua
nanti aku tambah gilak
baik aku tidorr

good night ols ;)


No comments:

Post a Comment