Monday, October 10, 2011

: kalau sayang jangan bising ;)

salam

kawan-kawan yang aku sayangi sekalian ;)
Terima kasih kerana sudi datang melihat belog aku.
aku harap kamu dalam keadaan sihat.nanti boleh selalu
tengok belog aku yang kusut masai ini ;)

1st of all
tajuk aku macam gilak ;)
"kalau sayang jangan bising"

Aku akui kalau aku marah bf aku yang pendiam itu
dia hanya mampu tersenyum.
aku marah kadang merapu.
kadang-kadang aku marah sebab tak pegi lunch sama ;)
padahal boleh jer g lunch seorang hahaha
aku ja yang merumitkan keadaan.

yaaa kawan-kawanku
mulut aku nie jahat terus terang ;)
aku tak nak simpan-simpan.
aku nak cakap jugak;)
walaupun sebenarnya tak patut aku cakap macam tue.

tapi dengan en beliau jer aku macam tue.
tapi kalau dengan kawan-kawan.
kalau boleh aku jaga mulut ku ini
supaya tiada yang berkecil hati.
walaupun ada sahaja yang buat aku sangat Kecil hati.
Tak apalah itu hak mereka.Janji mereka tidak kacau Hak aku ;)
owhh lari topik ;)

okay pada satu hari yang suntuk.
aku gaduh dengan encik beliau pasal dia tak call aku g dinner;)
dah lah aku lapar time tue.kot-kot aku dengar dia da makan ;)
adoii berangin ja aku time tue...tapi aku tahan aku balik umah.
dia call.hahaha saja cari pasal ;)

aku pon angkat call..

"aku pon bla..bla..bla kau berambus....bla..bla"

aku dah tak ingat tapi yang pasti aku ada sebut perkataan berambus.

sehingga menjadi isu ;)

yaww hebat macam artis ja konon;)

lihat ini


tekan slide untuk lebih jelas ;)

: bf aku kecil hati.tapi dia cepat okay ;)

kira beruntung ada bf macam ini ;)

terima kasih boyfriend ♥

walaupun kadang aku yang salah.encik beliau jugak yang pujuk aku;)

dan ini ;)

;)

thanxx



: i love you okay ;)

mood ; imbau nostalagia hahaha

No comments:

Post a Comment