Saturday, December 10, 2011

: Selamat dan Tidak selamat:)



assalamualaikum

:) hari-hari yang penuh senyuman disebabkan pengangguran
sementera menunggu result pratikal ku.

11.11.2011
tarikh terakhir aku praktikal sebagai guru tadika :)

11.12.2011
genap sebulan aku duduk di rumah sewa :(

aku nak keja tapi tak ada rezeki lagi.
btw Tadi aku dah keja satu jam sahaja .
tapi kan aku berhenti :(

korang tahu aku bukan demand nak gaji banyak.
Tapi aku tak boleh blah aku kena keja
13 jam setiap hari
seminggu sekali cuti.
= rm8rat
* pekeja dia hanya aku.

wah sekali aku pikir bernas tak apalah aku cari keja lain.
bukan aku nak demand.
Dia faham lah sendiri :)
kota yang aku tinggal nie
perindustrian dia pesat
pembangunan pon maju.
* aku bukan warga asing

*selamat aku tak tandatangan rule dia tadi.
aish!!

tapi yang tak selamatnya nie.
aku tak keja lagi:(
kena keja sebelum hujung bulan nie.
sebab dah janji kat abang and kakak aku tak minta duit dah
*konon berdikari:)

KAWAN-KAWAN
*doakan aku dapat keja secepat mungkin:)
aku pon tengah berusaha nie.


*senyum:)

No comments:

Post a Comment