Sunday, April 8, 2012

assalamualaikum

Hari isnin hari malas bekerja!
yahooo still kerja sampai petang
kejap lagi mahu pulang sudah.
alhamdulillah di beri kesabaran.

Rasanya hari ini paling mencabar.
okay semalam enda boleh tidor.
sampai kul 5.30 pagi.baru boleh tutup mata
itu pon sebab aku paksa.
okay bangun kul 8 pulak
untuk mencari nafkah untuk diri sendiri!

Lagi paling tidak best benda serius
di anggap remeh.so sangat kecik hati.
mungkin kau tidak kesah!
maaf aku sangat kesah!
mungkin emosi ku kali sebab enda kecukupan tidor.

so semua benda aku reject!
memang aku jenis yang begitu
so mesti kau kesahkan.sakit hati kan!
bila kau kesah!
aku pulak tidak kesah!
so ceritanya bebalas lah kan!

uhuhuh macam begini hari2 boleh naik darahku ke otak
so baik diam2.cakap apa yang penting:)

bye semua

No comments:

Post a Comment