Monday, April 9, 2012

: walking in the rain :)

assalamualaikum.

sangat super semangat.
aku paling awal tidor semalam
selepas saja aku menonton
"200 pound beauty"
terus tidor mati ! hahaha

alhamdulillah hari ini
aku masih boleh bangun menghirup
udara yang nyaman.melihat bumi ciptaan Allah.
terima kasih Ya Allah .
semoga kita di bumi ini diberkatiNya :)

Hari ini di kawasan tempat tinggal agak sejuk
sebab hujan turun so sejuklah :)
aku pegi keja tadi pon hujan
"so walking in the rain"
hahaha tapi ada payung pon .
"payung seksi"

sampai saja tempat kerja.
buat kerja sikit2
and then teros breakfast :)



*makan yang ringan2 dulu :)

okay kadang kita macam apa ja kan
gaduh dengan pasangan macam nak rak
tapi sebenarnya sayang!

so malas mahu panjang2 kan pergaduhan
yang tidak serius baik berdamai
selagi mahu meneruskan hubungan itu.
karang tak pasal2 lain jadinya.
aku nie lain jugak.so sebelum aku sangat marah.
baik aku cool dan duduk diam.
nanti pulihlah aku tue!

:sekarang!

hiduplah dengan apa adanya sekarang.
bukan dengan kenangan silam
selama mana pon hubungan itu
kalau tak ada jodoh
tetap jugak tak ada.

*perancangan Allah lebih baik :)


No comments:

Post a Comment